Ekonomiye ilgisi olanlar ancak ekonomi bilgisi kısıtlı olanlar için ''Örneklerle Kolay Ekonomi'' güzel bir kitap tavsiye olacak diye düşünüyorum. Bu kitap ile okuyan herkesin ekonomiyle ilgili söylenenleri yazılanları ve tartışılanları rahatça izleyebilmesi amaçlanmış.

Dr. Mahfi Eğilmez'in yazdığı bu kitapta her gün duyduğumuz terimler basit bir dil ile anlatılmış. Kısa kısa 13 konudan bahsedilmiş. Döviz kuru, Gelir ve GSYH, Enflasyon, Tüketim, Faiz  gibi konular bunlardan bazıları. 

Sıkılmadan okuyabileceğiniz ve genel kültürünüzü artıracak bu kitap ekonomiye ilginizi çekebilir. Ben büyük keyif aldım. Okurken rastladığım ve hoşuma giden bir kısmı paylaşmak istiyorum. 

Enflasyon, saçınız varken beş dolara yaptırdığınız saç tıraşını saçınız döküldüğünde on dolara yaptırmanızdır.  Sam Ewing :)

İyi okumalar